از گروه EXID's ؛ Exy از گروه WJSN ؛ Solbin از LABOUM و موارد دیگر ، گروهی از آیدل شکست خورده در درامای "IDOL: The Coup" هستند که تسلیم نشن.

 

 "IDOL: The Coup" درامی جدید درباره آیدل هایی است که در رسیدن به ستاره شدن ناکام ماندند و در تلاش هستند تا رویاهای دست نیافتنیشون رو رها نکنند. Kwak Si Yang ؛ Hani از EXID ؛ Kim Min Kyu ؛ Solbin از LABOUM ؛ Exy از WJSN ؛ Lee Eun Sang Hong Eun Ki ؛ Jo Joon Young ؛ Green از Redsquare ؛ Han So Eun و Baek Seo Hoo از جمله بازیگران این دراما هستند.

 

 در این دراما Hani ؛ Solbin ؛ Exy ؛ Green و Han So Eun به عنوان گروه دخترانه در دراما با نام Cotton Candy ظاهر شدند ، که شکست خورده به نظر می رسند چون مردم هنوز بعد از شش سال نام اعضا رو نمی دونند. با این حال ، با وجود عدم موفقیتشون ، اعضای Cotton Candy دست از رویاهاشون نکشیدند.

 

 تولید کنندگان درامای "IDOL: The Coup" با تمجید از کار گروهی پنج بازیگر زن در صحنه ، اظهار کردند:

 "اعضای Cotton Candy هنگام بازیگری از شیمی شگفت انگیزی برخوردار بودند ، به حدی که انگار آنها واقعاً یک گروه به نظر می رسیدند. 

این دراما به نمایندگی از همه جوانانی که در مواجهه با رویاها و حقیقت زندگی خود دچار تردید می شوند ، صحبت خواهد کرد. همه سخت ترین تلاش خود را می کنند تا این دراما را برای بسیاری از مردم سرگرم کننده و قابل مقایسه با بقیه دراماها کند ، بنابراین لطفاً عشق و علاقه زیادی به آن نشان دهید. "

 

 درام "IDOL: The Coup" در 8 نوامبر ساعت 23 به وقت سئول پخش میشه. 



منبع: kpop-land3.blog.ir

 

پ.ن : اولیه از سمت راست که کلاه داره گرین عه 😍😍